BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 13 December 2011

rindu awakk !


salam ..
korang da baca tajuk bukan ?hah ,ni nakk cite nie ..sbnrnyekann ,sye dahh lame sangat takk nampak budakk tuu ..saya rindu sangat dekat dye ..hikhik ..*alahai tegedik pulakk ..#ADASAYAKESAH ..??

okay-2 ,kmbali kepada tajuk ..selalunya bila time skull selalu sangat nampak dye ..tapi ,sejak akhir-2 ni ..takk nampak pulak ..dia sakit ke ..alahai ,kesiannye ..tapi kann ,saya tngokk dye mcm takk happy je bila nampakk saya ..*alah ,biarlahh saya takk kisah ..lagipon ,saya dah takk nakk aambil kisahh da pasal dye ..ntah knpe sjk akhir-2 nie ..makin takk suke ..tapi yang peliknya ..kalau takk jumpa ,nakk jumpe ..bile da jumpe meluat plak ..#KENAPAPULAKNI ..??kennaapa ??

okay-2 ,sejujurnye saya memang rindu giler-2 dekat dye ..nakk je luahkann perasaan saya dekatt dye ..tapikann saya malu ..*heh ,kiteorg takk kapel k ..saya nakk je jumpe awkk ,then ,luahkann perasaan saya ..tapi ,takot awkk takk nakk pulakk ..#misssyouuawkkk

okayy lahh ..sampai sini je ..dahh takk laratt nakk taipp ..okay ,kata-2 terakhir buadd sidia yang saya minat ..#SAYARINDUAWKKKSANGAT-2 ..(: hmm ,nite korang ..


#KBBBBBBBBBBBYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEE ..!!!!!!!!! (:

0 comments: